Wednesday, June 26, 2013

Selisih Faham

Today rasa cam tanak bangun tidur terus. Nak tidur sahaja, tapi tak boleh. Kene bangun jugak. Jaja, bukak mata jangan sentiasa fikir negative, think positive bebeh. Dia dalam marah semalam tu. Orang tengah marah kan. Sabar jaja sabar banyak-banyak. Istighfar banyak-banyak. Tapi hakikatnya hanya Allah j tahu perasaan I masa ni. 

Even we are still new but I dah sayang dia sekarang. Kalau dulu before sayang timbul boleh lah kalau I tak rasa apa-apa, tapi sekarang ni dah lain. I dah sayang dia since, our parents dah tau about us. Family dia, family I. Macam mana nak lupa dia, bila kat umah ni, Ibu selalu tanya pasal dia. Dia sihat ke, dia ok ke. Semua nya dia dia dia. 

I hanya mampu berdoa yang terbaik untuk dia, untuk kita.

P/S
  • Awak, you know how much I miss u. Miss us.
  • Saya tahu selalu selisih faham mesti punca dari saya. Saya suka betul buat benda yang kadang-kadang dah tahu akan gaduh tapi saya buat jugak kan.
  • Saya mintak maaf yea. Lepas ni saya dengar cakap awak, saya dah wt reminder semua nya. Hope lepas ni saya tak lupa lagi.

2 comments:

  1. InsyaAllah die maafkan awak.
    fikir positif ehh. die mesti sayangkan hubungan awak n die =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. amin. mudah-mudahan. tengs awak. :)

      Delete