Monday, April 14, 2014

Dengan adanya teknologi sekarang ni. Macam-macam benda boleh di kongsi. Bersyukur sangat sebab boleh tahu macam-macam. Antara nya ceramah-ceramah dari ustaz-ustaz dari kuliah-kuliah agama. Nak hadiri tu belum berkesempatan. Dengar pun boleh kan. Dengan erti kata lain sejak-sejak dengar ceramah ni, hati ku cukup tersentuh untuk mendengar dan membaca surah kahfi 10 ayat first dan 10 ayat akhir. In shaa Allah. Kalau tak start sekarang bila lagi kan. Ya Allah tetapkan lah iman ku ya Allah. Iman kedua orang tuaku, Iman ahli keluargaku, Iman bakal suamiku ya Allah.

Sesungguhnya di kala mendengar ceramah-ceramah itu, hatiku cukup tersentuh dan ada sedikit keinsafan sudah mula menular di dalam diri. Semoga terus-terusan bermaharajalela di dalam hatiku ya Allah.

No comments:

Post a Comment